Cena wynajmu uzależniona jest od wynajmowanej powierzchni, terminu wynajmu, rodzaju wydarzenia, ilości gości.
Poniżej przedstawiamy przykładowe koszty różnych rodzajów wydarzeń:
Wydarzenie / impreza | Cena poniedziałek – piątek | Cena sobota – niedziela |
---|---|---|
Spotkanie do 10 osób, do 3 godzin. (wynajęcie gabinetu i sali bankietowej) | 1 800 PLN | – |
Warsztaty / szkolenia dla 40 osób, do 6 godzin | 3 000 PLN | – |
Zajęcia typu joga, zumba, barre, aerobik, taneczne do 30 osób | 500 PLN za godzinę | – |
18 urodziny dla 30 osób (do godziny 3 w nocy) | 4 000 PLN | 4 500 PLN |
50 urodziny dla 70 osób (do godziny 3 w nocy) | 6 500 PLN | 8 000 PLN |
Obiad rodzinny / impreza jubileuszowa dla 25 osób (do godziny 21) | 3 900 PLN | 4 900 PLN |
Chrzciny / komunia dla 50 osób (do godziny 21) | 5000 | 6 000 PLN |
Wesele dla 60 osób (do godziny 3 w nocy) | 6 000 PLN | 7 500 PLN |
Impreza składkowa (40-100 osób) | 100 PLN / za osobę | 120 PLN / za osobę |
Grill / event w ogrodzie dla 30 osób (do godziny 22) | 4 000 PLN | 5 000 PLN |
Wieczór kawalerski / panieński z możliwością korzystania z sauny dla 25 osób | 3 900 PLN | 4 900 PLN |
Mecz na dużym ekranie z grillem dla 10 osób | 2 500 PLN | 4 500 PLN |
- Do wydarzeń z cateringiem / usługą gastronomiczną doliczany jest podatek VAT w wysokości 8%
- Do wydarzeń bez cateringu / usługi gastronomicznej doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Cena obejmuje:
- wynajem na wyłączność, w zależności od wydarzenia: parteru domu, sali klubowej / tanecznej, ogrodu.
- opłatę eksploatacyjną 50 PLN od osoby (media, przygotowanie domu, drewno do kominka, węgiel do grilla, wywóz śmieci, sprzątanie po imprezie).
- udostępnienie wyposażenia domu, kuchni.
- sprzęt nagłośnieniowy, oświetleniowy, generator dymu, rzutnik.
- kącik kawowy i herbaciany.
- sprzątanie.
Opcjonalne, dodatkowo płatne:
- DJ
- barman
- dekoracja
- animacja dla dorosłych / dzieci
- namiot w ogrodzie
- jacuzzi ogrodowe
- basen w ogrodzie
- hostessy / obsługa kelnerska
- kucharz
- catering
Nie oferujemy miejsc noclegowych, nocleg możliwy jest w hotelu oddalonym o 300 lub 800 m.
Rezerwacja polega na wpłacie zadatku w wysokości 50% kosztów imprezy. W przypadku odwołania imprezy na minimum dwa miesiące przed wydarzeniem zadatek jest zwracany lub przekładany na imprezę w innym terminie.
Na 7 dni przed imprezą należy dopłacić pozostałą kwotę imprezy oraz wpłacić kaucję (w wysokości 2 000 – 3 000 PLN). Kaucja stanowi zabezpieczenie przed ewentualnymi szkodami, jeśli takich nie będzie, zostaje zwrócona w sposób w jaki została wniesiona (gotówką po zakończeniu imprezy lub przelewem do 5 dni).