Villa Anin oferuje elegancką, komfortową przestrzeń, która możesz wykorzystać między innymi na:
Spotkania z partnerami biznesowymi w prywatnej atmosferze, z możliwością prowadzenia rozmów w eleganckim gabinecie, z wykorzystania urządzeń audio / wideo i z przerwą na obiad lub kolację.
Imprezy firmowe – Obchody rocznic, osiągnięć lub sezonowe przyjęcia dla pracowników i ich rodzin lub kontrahentów / współpracowników.
Mini konferencje (do 50 osób) w komfortowej atmosferze. Prezentacje dla klientów czy współpracowników, wykłady / szkolenia dla pracowników.
Posiedzenia Zarządu / Akcjonariuszy oraz spotkania integracyjne dla kadry zarządzającej, sprzyjające strategicznemu myśleniu i budowaniu zespołu.
Podpisanie aktów notarialnych, ważnych umów – w prywatnej, poufnej atmosferze, z możliwością zakończenia poczęstunkiem lub kawą.
Warsztaty – interaktywne sesje szkoleniowe, które rozwijają umiejętności zespołu w przyjemnym otoczeniu.
Prezentacje produktów – wprowadzenie nowych produktów lub usług w stylowej przestrzeni.
Spotkania networkingowe – Eventy, które umożliwiają nawiązywanie relacji biznesowych w eleganckim otoczeniu.
Spotkania z klientami – wizyty, które pozwalają na zacieśnienie relacji z kluczowymi klientami w przyjaznej atmosferze.
Każde z tych wydarzeń może być wzbogacone o dodatkowe atrakcje, catering czy animacje, aby uczynić je jeszcze bardziej wyjątkowymi.